BY

Аб прадпрыемстве

Камунальнае ўнітарнае прадпрыемства “Спецыялізаваны камбінат грамадзянскага абслугоўвання “Рытуал” з’яўляецца дзяржаўнай арганізацыяй і выконвае работы па абслугоўванні і ўтрыманні могілак горада Полацка і Полацкага раёна.

Прадпрыемства створана ў жніўні 2000 года шляхам рэарганізацыі вытворчага аб’яднання жыллёва-камунальнай гаспадаркі горада Полацка і з’яўляецца гасразліковым прадпрыемствам дзяржаўнай формы ўласнасці.

У сваёй дзейнасці прадпрыемства кіруецца Законам Рэспублікі Беларусь № 55-З ад 12.11.2001 года «Аб пахаванні і пахавальнай справе» (са зменамі і дапаўненнямі), Правіламі ўтрымання месцаў пахавання, зацверджанымі Пастановай Міністэрства жыллёва-камунальнай гаспадаркі Рэспублікі Беларусь ад 10 чэрвеня 2016 года № 17 (са зменамі і дапаўненнямі), рашэннем Полацкага раённага выканаўчага камітэта № 1013 ад25.06.2018 г і іншымі заканадаўчымі актамі Рэспублікі Беларусь.

Паводле Рашэння № 1013 ад 25.06.2018 г на прадпрыемства ўскладзены абавязкі па: забеспячэнню функцыянавання месцаў пахавання, ўтрыманні і добраўпарадкаванні могілак, прадастаўленні зямельных участкаў для пахавання памерлых, рэзерваванні участкаў для пахавання, вядзення ўліку пахаванняў і ўчасткаў для пахавання, ажыццяўленню кантролю за пахаваннем на тэрыторыі Полацкага раёна.

Ужо больш за 20 гадоў мы з чуласцю і клопатам дапамагаем праводзіць у апошні шлях сваіх блізкіх, забяспечыўшы усімі неабходнымі пахавальнымі прыладамі зыходзячы з пажаданняў і магчымасцяў кожнага.

Нашы спецыялісты назапасілі велізарны досвед, штодня сутыкаючыся і вырашаючы ўсе праблемы, якія ўзнікаюць у працэсе пахавання. Дзякуючы вопыту і магчымасцям, можам прапанаваць для Вас выгадныя цэны на нашы паслугі, акрамя таго, магазiны нашага прадпрыемства маюць зручнае месцазнаходжанне. Вы можаце датэлефанавацца да нас па кругласутачным бясплатным тэлефоне 173, а таксама прыйсці ў бліжэйшы для Вас магазін у горадзе Полацку.

Мы дапаможам вам арганізаваць пахаванне блізкага чалавека.

КРУГЛАСУТАЧНЫ НУМАР 173

Нашы магазiны:

г. Полацк, вул. Цябута, 37/1-1 тэл. 8 (0214) 74-36-27

г. Полацк, вул. Пушкiна, 15 тэл. 8 (0214) 46-26-04

 г. Полацк, вул. Шэнягiна, 50 (рытуальны зал)

 

Рэквізіты

Дырэктар-Зайцаў Дзмітрый Якаўлевіч

Асноўны напрамак эканамічнай дзейнасці-дзейнасць па добраўпарадкаванні і абслугоўванні ландшафтных тэрыторый (код АКЭД 81300) і арганізацыя пахавання і прадастаўленне звязаных з імі паслуг (код АКЭД 96030). Кіраўнік дзейнічае на падставе Статута. АКПА 291162612000, УНП 390055726.

Банкаўскія рэквізіты: разліковы рахунак BY53BPSB30122323400179330000 у ДО № 204 Полацк рэгіянальнай дырэкцыі №200 па Віцебскай вобласці ААТ «Ашчад банк», BIC: BPSBBY2X, УНП 300050052 г. Полацк, вул. Ленiна, 15а.

Юрыдычны адрас арганізацыі: 211402 Рэспублiка Беларусь, Вицебская вобласць, г. Полацк,  вул. Цябута, 37/1-1

Паштовы адрас: 211402 Рэспублiка Беларусь, Вицебская вобласць, г. Полацк,  вул. Цябута, 37/1-1

Тэлефон:8(0214)77-29-51—прыёмная.Факс:8(0214)77-29-51
Рэжым працы: панядзелак — пятніца з 08.00 да 17.00; Перапынак на абед з 13.00 да 14.00.
E-mail:info@ritual-polotsk.by
Кругласутачны кароткi нумар магазiнаў: 173

Тэлефон гарачай лініi: 8 (0214) 77-29-51. Рэжым працы: штодня ў працоўныя дні з 08.00 да 17.00.

Маёмасць прадпрыемства знаходзіцца ў камунальнай уласнасці Полацкага раёна, права ўласнасці на якую ажыццяўляе Полацкі раённы Савет дэпутатаў, у асобе Полацкага раённага выканаўчага камітэта і замацавана за прадпрыемствам на праве гаспадарчага вядзення.

Нашы магазiны

Магазiн “Рытуал” г. Полацк, вул. Цябута, 37
тэл. 173;  +375 (214) 74-36-27;  +375 (44) 509-09-38 (А1)
з 8-00 да 20-00 штодня, без абеду.
Магазiн “Рытуал” г. Полацк, вул. Пушкiна, 15
тэл. +375 (214) 46-26-04;  +375 (44) 509-09-40 (А1)
з 9-00 да 17-00, без абеду, выхадныя днi – нядзеля, панядзелак

Вышэй стаячая арганізацыя

Полацкі раённы выканаўчы камітэт:

 Юрыдычны адрас: 211400, г. Полацк, вул. Талстога, д.6.
Тэлефон прыёмнай: 8 (0214) 46-35-22.
Факс: 8 (0214) 43-83-16.
Рэжым працы: 8.00-17.00, абед 13.00-14.00
Выхадныя днi: субота, нядзеля.
E-mail:  Polotsk-RIK@polotsk.vitebsk-region.gov.by

Старшыня Полацкага раённага выканаўчага камітэта – Ігар Іванавіч Марковіч

Аддзел жыллёва-камунальнай гаспадаркі Полацкага райвыканкама:

 Юрыдычны адрас: 211400, г.Полацк, вул. Талстога, д.6, каб. 142
Тэл.: 8 (0214) 46-27-21.
Рэжым працы: 8.00-17.00, абед 13.00-14.00
Выхадныя днi: субота, нядзеля.
Начальнік аддзела ЖКГ —Уладзімір Мікалаевіч Казлоўскі.

Вышэйстаячы орган галіновага кіравання

Галоўнае ўпраўленне жыллёва-камунальнай гаспадаркі Віцебскага аблвыканкама

 Юрыдычны адрас: 210029, г. Вiцебск, вул. Праўды, 38а

Тэл.: 8(0212) 68-13-89

Рэжым працы: 8.00-17.00, абед 13.00-14.00
Выхадныя днi: субота, нядзеля.
E-mail:  ugkh@vitoblgkh.by
Начальнік Галоўнага ўпраўлення жыллёва – камунальнай гаспадаркі Віцебскага аблвыканкама- Юрый Адамовіч Дзядзела.

Арганізацыйная структура

 Арганiзацыйная структура

 Камунальнага ўнітарнага прадпрыемства “Спецыялізаваны камбінат грамадзянскага абслугоўвання “Рытуал”

 

 

Інфармацыя

Заканадаўства

Пералік асноўных нарматыўна-прававых актаў, якія выкарыстоўваюцца ў рабоце

Закон Рэспублiкi Беларусь № 55-З ад 12.11.2001 года «Аб пахаванні і пахавальнай справе» (з зменамі і дапаўненнямі).

Правілы ўтрымання месцаў пахавання, зацверджанымі Пастановай Міністэрства жыллёва-камунальнай гаспадаркі Рэспублікі Беларусь ад 10 чэрвеня 2016 г. № 17 (з зменамі і дапаўненнямі).Решение Полоцкого районного исполнительного комитета № 1013 от25.06.2018 года.

Правілы прафесійнай этыкі ў галіне пахавальнай справы, зацверджаныя пастановай Міністэрства жыллёва-камунальнай гаспадаркі Рэспублікі Беларусь ад 22 ліпеня 2015 г. № 19.

Закон Рэспублікі Беларусь №300-З ад 18.07.2011 (рэд. ад 23.01.2016) «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў».

Закон Рэспублікі Беларусь №433-З ад 28.10.2008 «Аб асновах адміністрацыйных працэдур».

Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 ” Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян».

Дырэктыва Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь №1 ад 11.03.2004 «Аб мерах па ўмацаванні грамадскай бяспекі і дысцыпліны».

Дырэктыва Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь №3 ад 14.06.2007 «Эканомія і беражлівасць – галоўныя фактары эканамічнай бяспекі дзяржавы».

Нарматыўныя дакументы, якія рэгулююць пытанні аховы навакольнага асяроддзя:

Водны кодэкс Рэспублікі Беларусь №149-З ад 30.04.2014 (рэд. ад 13.07.2019).

Кодэкс Рэспублікі Беларусь аб нетрах №406-3 ад 14.07.2008 (рэд. ад 23.01.2017).

Закон Рэспублікі Беларусь №1982-XII ад 26.11.1992 (рэд. ад 01.01.2020)  «Аб ахове навакольнага асяроддзя».

Закон Рэспублікі Беларусь №2-3 ад 16.12.2008 (рэд. ад 17.08.2016) «Аб ахове атмасфернага паветра».

Закон Рэспублікі Беларусь №271-3 ад 20.07.2007 (рэд. ад 17.08.2016) «Аб абыходжанні з адходамі».

Закон Рэспублікі Беларусь №205-3 ад 14.06.2003 (рэд. ад 31.12.2016) «Аб раслінным свеце».

Пастанова Міністэрства прыродных рэсурсаў і аховы навакольнага асяроддзя Рэспублікі Беларусь №5-Т ад 18.07.2017 «Аб зацвярджэнні экалагічных нормаў і правілаў» ЭкаНіП 17.01.06-001-2017 «Ахова навакольнага асяроддзя і прыродакарыстанне. Патрабаванні экалагічнай бяспекі».

Адміністрацыйныя працэдуры

Камунальнае ўнітарнае прадпрыемства “Спецыялізаваны камбінат Грамадзянскага абслугоўвання “Рытуал” ажыццяўляе адміністрацыйныя працэдуры ў адпаведнасці з пералікам адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджаным Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 “аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян”.

 

Камунальнае ўнітарнае прадпрыемства “Спецыялізаваны камбінат Грамадзянскага абслугоўвання “Рытуал”

Адрас: Віцебская вобласць, г. Полацк, вул. Цябута, 37/1-1

Адміністрацыйныя працэдуры

якія ажыццяўляюцца КУП СКГО “Рытуал” па зваротах грамадзян на аснове заяўнага прынцыпу ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 г. № 200

прыём грамадзян для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур вырабляецца штодня па будных днях з 08.00 да 17.00 (абедзенны перапынак 13.00-14.00)

 

Назва адміністрацыйнай працэдуры

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры* Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры** Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Прозвишча, Iмя, iмя па бацьку, пасада, № кабінета, тэлефон работніка адказнага за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры (асоба яго замяшчае ў выпадку адсутнасці)

1

3 4 5

6

7

Праца і сацыяльная абарона

2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова

спецыяліст па кадрах Таляронак

Вікторыя Аляксандраўна,

каб. № 7 (прыёмная), тэл. 77 29 51

(бухгалтэр Шыдлоўская Анастасія Андрэеўна,

каб. № 3 , тэл. 77 91 06)

2.2. Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова

спецыяліст па кадрах Таляронак

Вікторыя Аляксандраўна,

каб. № 7 (прыёмная), тэл. 77 29 51

(бухгалтэр Шыдлоўская Анастасія Андрэеўна,

каб. № 3 , тэл. 77 91 06)

2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова

спецыяліст па кадрах Таляронак

Вікторыя Аляксандраўна,

каб. № 7 (прыёмная), тэл. 77 29 51

(бухгалтэр Шыдлоўская Анастасія Андрэеўна,

каб. № 3 , тэл. 77 91 06)

2.4. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы( грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага ўтрымання) бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова

бухгалтэр Шыдлоўская Анастасія Андрэеўна,

каб. № 3, тэл. 77 29 51

(галоўны бухгалтэр Сініцкая Таццяна Алегаўна,

каб. № 2 , тэл. 77 57 60)

2.5. Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

лісток непрацаздольнасці

даведка аб памеры заработнай платы – у выпадку, калі перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для назначэння дапамогі, складаецца з перыядаў работы ў розных наймальнікаў

бясплатна 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту альбо прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі , неабходнай для прызначэння дапамогі, – 1 месяц на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці

бухгалтэр Шыдлоўская Анастасія Андрэеўна,

каб. № 3, тэл. 77 29 51

(галоўны бухгалтэр Сініцкая Таццяна Алегаўна,

каб. № 2 , тэл. 77 57 60)

2.6. Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці

заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

даведка аб нараджэнні дзіцяці-у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь

пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці-у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь

пасведчання аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэй 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей)

копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) (далей – усынаўленне) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удочеривших) (далей – усыновившие) дзяцей

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў) (далей – усынавіцелі), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць , – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў

копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці

пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе

бясплатна 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц адначасна

бухгалтэр Шыдлоўская Анастасія Андрэеўна,

каб. № 3, тэл. 77 29 51

(галоўны бухгалтэр Сініцкая Таццяна Алегаўна,

каб. № 2 , тэл. 77 57 60)

2.8. Прызначэнне дапамогі жанчынам, які стаў на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці

заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонка заяўніка ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць , – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў

пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе

бясплатна 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц адначасна

бухгалтэр Шыдлоўская Анастасія Андрэеўна,

каб. № 3, тэл. 77 29 51

(галоўны бухгалтэр Сініцкая Таццяна Алегаўна,

каб. № 2 , тэл. 77 57 60)

2.9. Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў

заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

пасведчання аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям’і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей – не менш за два пасведчанняў аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў)

копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей

копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці

пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў

пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый – для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню ў зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне

пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў

даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць , – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі

даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам

даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі – пры афармленні водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў іншым членам сям’і або сваяком дзіцяці

даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты – у выпадку змены месца выплаты дапамогі

бясплатна 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў

бухгалтэр Шыдлоўская Анастасія Андрэеўна,

каб. № 3, тэл. 77 29 51

(галоўны бухгалтэр Сініцкая Таццяна Алегаўна,

каб. № 2, тэл. 77 57 60)

2.91. Прызначэнне дапамогі сем’ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў

заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

два пасведчанні аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў)

даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам, – прадстаўляецца на дзіцяці ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнай)

копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей

копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці

пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў

даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах , – для асоб, якім дапамога па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў прызначаецца з дня, наступнага за днём заканчэння перыяду вызвалення ад працы (службы), вучобы, устаноўленага лістком непрацаздольнасці па цяжарнасці і родах

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць , – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі

даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты – у выпадку змены месца выплаты дапамогі або прызначэння дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку або члену сям’і дзіцяці( дзяцей), якія знаходзяцца ў адпачынку па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў і якія не з’яўляюцца дзіцяці (дзецям) маці (мачахай)або бацькам (айчымам)

бясплатна 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц на тэрмін да даты наступлення абставін, што цягнуць спыненне выплаты дапамогі

бухгалтэр Шыдлоўская Анастасія Андрэеўна,

каб. № 3, тэл. 77 29 51

(галоўны бухгалтэр Сініцкая Таццяна Алегаўна,

каб. № 2, тэл. 77 57 60)

2.12. Прызначэнне дапамогі на дзяцей, старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем’яў

заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

пасведчання аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў)

копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей

копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці

пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі Аб устанаўленні інваліднасці – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў

пасведчанне інваліда – для маці (мачахі), бацькі (айчыма), усынавіцеля, апекуна (папячыцеля), якія з’яўляюцца інвалідамі

даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу – для сем’яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу

даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу – для сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу

пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў

копія рашэння суда аб устанаўленні бацькоўства – для сем’яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу, сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу

даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей, старэйшых за 14 гадоў прадстаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года)

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць

звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў года, які папярэднічае году звароту, – для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям’і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям’і, усынавіцеля, апекуна (папячыцеля)

даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты – у выпадку змены месца выплаты дапамогі

бясплатна 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога, або па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту

бухгалтэр Шыдлоўская Анастасія Андрэеўна,

каб. № 3, тэл. 77 29 51

(галоўны бухгалтэр Сініцкая Таццяна Алегаўна,

каб. № 2, тэл. 77 57 60)

2.13. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за хворым дзіцем ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў) лісток непрацаздольнасці бясплатна 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, – 1 месяц на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці

бухгалтэр Шыдлоўская Анастасія Андрэеўна,

каб. № 3, тэл. 77 29 51

(галоўны бухгалтэр Сініцкая Таццяна Алегаўна,

каб. № 2, тэл. 77 57 60)

2.14. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці альбо іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці лісток непрацаздольнасці бясплатна 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, – 1 месяц на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці

бухгалтэр Шыдлоўская Анастасія Андрэеўна,

каб. № 3, тэл. 77 29 51

(галоўны бухгалтэр Сініцкая Таццяна Алегаўна,

каб. № 2, тэл. 77 57 60)

2.16. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі лісток непрацаздольнасці и бясплатна 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, – 1 месяц на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці

бухгалтэр Шыдлоўская Анастасія Андрэеўна,

каб. № 3, тэл. 77 29 51

(галоўны бухгалтэр Сініцкая Таццяна Алегаўна,

каб. № 2, тэл. 77 57 60)

2.18. Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова

бухгалтэр Шыдлоўская Анастасія Андрэеўна,

каб. № 3, тэл. 77 29 51

(галоўны бухгалтэр Сініцкая Таццяна Алегаўна,

каб. № 2, тэл. 77 57 60)

2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова

спецыяліст па кадрах Таляронак

Вікторыя Аляксандраўна,

каб. № 7 (прыёмная), тэл. 77 29 51

(бухгалтэр Шыдлоўская Анастасія Андрэеўна,

каб. № 3 , тэл. 77 91 06)

2.20. Выдача даведкі аб ўтрыманні аліментаў і іх памеры пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова

бухгалтэр Шыдлоўская Анастасія Андрэеўна,

каб. № 3, тэл. 77 29 51

(галоўны бухгалтэр Сініцкая Таццяна Алегаўна,

каб. № 2, тэл. 77 57 60)

2.24. Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова

бухгалтэр Шыдлоўская Анастасія Андрэеўна,

каб. № 3, тэл. 77 29 51

(галоўны бухгалтэр Сініцкая Таццяна Алегаўна,

каб. № 2, тэл. 77 57 60)

2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім ўзросту 3 гадоў бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова

спецыяліст па кадрах Таляронак

Вікторыя Аляксандраўна,

каб. № 7 (прыёмная), тэл. 77 29 51

(бухгалтэр Шыдлоўская Анастасія Андрэеўна,

каб. № 3 , тэл. 77 91 06)

2.29. Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу бясплатна 3 дні з дня звароту бестэрмінова

бухгалтэр Шыдлоўская Анастасія Андрэеўна,

каб. № 3, тэл. 77 29 51

(галоўны бухгалтэр Сініцкая Таццяна Алегаўна,

каб. № 2, тэл. 77 57 60)

2.35. Выплата дапамогі на пахаванне

заява асобы, які ўзяў на сябе арганізацыю пахавання памерлага (загінулага)

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

даведка аб смерці – у выпадку, калі смерць зарэгістравана ў Рэспубліцы Беларусь

пасведчанне аб смерці-у выпадку, калі смерць зарэгістраваная за межамі Рэспублікі Беларусь

пасведчанне аб нараджэнні (пры яго наяўнасці) – У выпадку смерці дзіцяці (дзяцей)

даведка аб тым, што памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з’яўляўся навучэнцам, – у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў

бясплатна 1 рабочы дзень са дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц адначасна

бухгалтэр Шыдлоўская Анастасія Андрэеўна,

каб. № 3, тэл. 77 29 51

(галоўны бухгалтэр Сініцкая Таццяна Алегаўна,

каб. № 2, тэл. 77 57 60)

2.37. Выдача даведкі аб месцы пахавання сваякоў заява бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова

спецыяліст па кадрах Таляронак

Вікторыя Аляксандраўна,

каб. № 7 (прыёмная), тэл. 77 29 51

(бухгалтэр Шыдлоўская Анастасія Андрэеўна,

каб. № 3 , тэл. 77 91 06)

2.371. Прадастаўленне участкаў для пахавання

заява асобы, які ўзяў на сябе арганізацыю пахавання памерлага (загінулага)

пасведчанне аб смерці або медычнае пасведчанне аб смерці (мёртванароджаных)

бясплатна – у выпадку, прадугледжаным часткай другой артыкула 35 Закона Рэспублікі Беларусь ад 12 лістапада 2001 года» аб пахаванні і пахавальнай справе”
за плату ў памерах, вызначаных мясцовымі выканаўчымі і распарадчымі органамі базавага тэрытарыяльнага ўзроўню , – у выпадку, прадугледжаным часткай шостага артыкула 35 Закона Рэспублікі Беларусь ” Аб пахаванні і пахавальнай справе»
1 дзень з дня падачы заявы бестэрмінова

прадаўцы Жынь Жанна Леанідаўна, Афанасенка Святлана Уладзіміраўна, Ананченко Галіна Антонаўна, Ананченко Крысціна Аляксандраўна, Храпуненко Алена Іванаўна, Церах Таццяна Уладзіміраўна

магазiн “Рытуал” г. Полацк, вул. Цябута, 37/1 – 1 тэл. 74-36-27, г. Полацк вул. Пушкіна, 15 тэл. 46-26-04, кароткі нумар 173

2.44. Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу бясплатна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова

бухгалтэр Шыдлоўская Анастасія Андрэеўна,

каб. № 3, тэл. 77 29 51

(галоўны бухгалтэр Сініцкая Таццяна Алегаўна,

каб. № 2, тэл. 77 57 60)

ПОЛУЧЕННЫЕ ДОХОДЫ И УПЛАЧЕННЫЕ НАЛОГИ, СБОРЫ (ПОШЛИНЫ). ПОЛУЧЕНИЕ ИНФОРМАЦИИ ИЗ ЕДИНОГО ГОСУДАРСТВЕННОГО РЕГИСТРА ЮРИДИЧЕСКИХ ЛИЦ И ИНДИВИДУАЛЬНЫХ ПРЕДПРИНИМАТЕЛЕЙ. ПРОСТАВЛЕНИЕ АПОСТИЛЯ НА ДОКУМЕНТАХ ИЛИ ЛЕГАЛИЗАЦИЯ ДОКУМЕНТОВ, ПОЛУЧЕНИЕ ИНФОРМАЦИИ ИЗ АРХИВНЫХ ДОКУМЕНТОВ

18.7. Выдача даведкі аб наяўнасці або аб адсутнасці выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з асобы запазычанасці па падатках, іншых даўгах і абавязацельствах перад Рэспублікай Беларусь, яе юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь

заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна 5 рабочых дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай (у тым ліку падатковай) праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый-1 месяц 6 месяцаў

бухгалтэр Шыдлоўская Анастасія Андрэеўна,

каб. № 3, тэл. 77 29 51

(галоўны бухгалтэр Сініцкая Таццяна Алегаўна,

каб. № 2, тэл. 77 57 60)

18.13. Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу бясплатна у дзень звароту бестэрмінова

бухгалтэр Шыдлоўская Анастасія Андрэеўна,

каб. № 3, тэл. 77 29 51

(галоўны бухгалтэр Сініцкая Таццяна Алегаўна,

каб. № 2, тэл. 77 57 60)

Формы заяў і даведак. 

Парадак разгляду зваротаў

Пісьмовыя звароты

Пісьмовыя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў (далей – грамадзян) і юрыдычных асоб на прадпрыемстве разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года № 300-З “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб”.

Пісьмовыя звароты падаюцца нарачным (кур’ерам), па пошце, у ходзе асабістага прыёму, шляхам унясення заўваг і (або) прапаноў у кнігу заўваг і прапаноў.

Пісьмовыя звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мове.

Пісьмовыя звароты грамадзян у АБАВЯЗКОВЫМ парадку павінны ўтрымліваць:

  • найменне і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку альбо ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);
  • выклад сутнасці звароту;
  • асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзян);
  • зваротны адрас.

Пісьмовыя звароты юрыдычных асоб у АБАВЯЗКОВЫМ парадку павінны ўтрымліваць:

  • найменне і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • поўнае найменне юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
  • выклад сутнасці звароту;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку або ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
  • асабісты подпіс кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, завераную пячаткай юрыдычнай асобы;
  • зваротны адрас.

У зваротах павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) пацвярджаюць гэтую інфармацыю дакументаў.

Заўвагі і (або) прапановы ўносяцца ў кнігу заўваг і прапаноў у адпаведнасці з формай кнігі заўваг і прапаноў, устаноўленай Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь.

Пісьмовы зварот можа быць пакінуты без разгляду па сутнасці ў выпадку калі:

  • пісьмовыя звароты выкладзены не на беларускай або рускай мове;
  • незахаванні патрабаванняў аб ўказанні назвы і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • не ўказанні прозвішчы, уласнага імя, імя па бацьку альбо ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання), не ўказанні поўнага наймення юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
  • адсутнасці прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку альбо ініцыялаў кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
  • адсутнасці дакументаў, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў заяўнікаў, юрыдычных асоб або індывідуальных прадпрымальнікаў, у выпадку падачы імі пісьмовых зваротаў;
  • змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
  • тэкст звароту не паддаецца прачытанню, рукапісныя звароты напісаны недакладным, неразборлівым почыркам;
  • звароты падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, звароты з’яўляюцца зваротамі работніка да наймальніка або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
  • звароты ўтрымліваюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якую яны паступілі, не датычацца якасці вырабляемых (рэалізуемых) імі тавараў, выконваемых работ, аказваемых паслуг;
  • прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  • заяўнікам пададзены паўторны зварот, у тым ліку ўнесены ў Кнігу заўваг і прапаноў, і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  • з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.

Пісьмовыя звароты, пададзеныя ў парадку, устаноўленым Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года № 300-З “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб” рэгіструюцца ва ўстаноўленым парадку асобай, адказнай за арганізацыю работы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб, і ў адпаведнасці з рэзалюцыяй кіраўніка або асобы ім Упаўнаважанага, накіроўваюцца выканаўцам для разгляду па сутнасці, прыняцця неабходных мер, падрыхтоўкі адказу.

Пісьмовыя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за пятнаццаць дзён, а звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, — не пазней аднаго месяца, калі іншы тэрмін не ўстаноўлены заканадаўчымі актамі.

Ўзор формы пісьмовага звароту

 Узор формы пісьмовага звароту (заявы, прапановы,

скарга)

Дырэктар

КУП СКГО”рытуал”

Д. Я. Зайцаву

__________________________

(Імя па бацьку заяўніка (цалкам)

(найменне юрыдычнай

асоба)

___________________________

(адрас месца жыхарства,

(адрас юрыдычнай асобы)

___________________________

(кантактны тэлефон)

 

________________

 выгляд звароту (заява, прапанова, скарга)

 

 

Змест звароту выкладаецца ў адвольнай форме

________________________________

 

___________________                                                                   ___________________

дата падачы звароту                                                                            асабістая подпіс

 

Электронныя звароты юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў

 У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб” ад 18 ліпеня 2011 года № 300-з юрыдычныя асобы Рэспублікі Беларусь, індывідуальныя прадпрымальнікі маюць права на зварот у арганізацыі шляхам падачы электронных зваротаў.

Электронныя звароты, якія паступілі ў арганізацыі, падлягаюць разгляду ў парадку, устаноўленым для разгляду пісьмовых зваротаў.

Электронныя звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мове.

Электронныя звароты юрыдычных асоб у АБАВЯЗКОВЫМ парадку павінны ўтрымліваць:

 

  • найменне і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • поўнае найменне юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
  • выклад сутнасці звароту;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку або ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
  • адрас электроннай пошты заяўніка-юрыдычнай асобы.

Да электроннага звароту могуць прымацоўвацца ў любым папулярным фармаце (напрыклад jpeg, tiff, pdf ) электронныя копіі дакументаў, неабходных для вырашэння пытанняў.

Да электронных зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі юрыдычных асоб або індывідуальных прадпрымальнікаў, павінны прымацоўвацца ў любым папулярным фармаце   (напрыклад jpg, tiff, pdf ) электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

Электронны зварот можа быць пакінуты без разгляду па сутнасці ў выпадку калі:

 

  • электронныя звароты выкладзены не на беларускай або рускай мове;
  • незахаванні патрабаванняў аб ўказанні назвы і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • не ўказанні поўнага наймення юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
  • адсутнасці прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку альбо ініцыялаў кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
  • адсутнасці электронных копіі дакументаў, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў юрыдычных асоб або індывідуальных прадпрымальнікаў, у выпадку падачы імі электронных зваротаў;
  • змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
  • звароты падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
  • звароты ўтрымліваюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якую яны паступілі, не датычацца якасці вырабляемых (рэалізуемых) імі тавараў, выконваемых работ, аказваемых паслуг;
  • прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  • заяўнікам пададзены паўторны зварот, у тым ліку ўнесены ў Кнігу заўваг і прапаноў, і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  • з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.

 

Адказы (паведамлення) на электронныя звароты накіроўваюцца на адрас электроннай пошты заяўнікаў, пазначаны ў электронных зваротах, за выключэннем наступных выпадкаў, калі на электронныя звароты даюцца пісьмовыя адказы (накіроўваюцца пісьмовыя паведамленні):

 

  • калі заяўнік у сваім электронным звароце просіць накіраваць пісьмовы адказ альбо адначасова накіраваць пісьмовы адказ і адказ на адрас яго электроннай пошты;
  • калі ў электронным звароце паказаны адрас электроннай пошты, па якім па тэхнічных прычынах не ўдалося даставіць адказ (апавяшчэнне).

 

У выпадку, калі якія паступаюць электронныя звароты аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў маюць масавы характар (больш за дзесяць зваротаў), адказы на такія звароты па рашэнні арганізацыі або асобы, ўпаўнаважанага ім падпісваць ва ўстаноўленым парадку адказы на звароты могуць размяшчацца на афіцыйным сайце арганізацыі ў глабальнай камп’ютарнай сетцы Інтэрнэт без накіравання адказаў (паведамленняў) заяўнікам.

Адказ арганізацыі на электронны зварот або рашэнне аб пакіданні такога звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў вышэйстаячай арганізацыі.

Адкліканне электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы альбо накіравання заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.

 

Электронныя звароты грамадзян

 У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб” ад 18 ліпеня 2011 года № 300-з грамадзяне Рэспублікі Беларусь маюць права на зварот у арганізацыі шляхам падачы электронных зваротаў.

Электронныя звароты, якія паступілі ў арганізацыі, падлягаюць разгляду ў парадку, устаноўленым для разгляду пісьмовых зваротаў.

Электронныя звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мове.

Электронныя звароты грамадзян у АБАВЯЗКОВЫМ парадку павінны ўтрымліваць:

 

  • найменне і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку альбо ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);
  • выклад сутнасці звароту;
  • адрас электроннай пошты заяўніка.

 

Да электроннага звароту могуць прымацоўвацца ў любым папулярным фармаце (напрыклад jpeg, tiff, pdf ) электронныя копіі дакументаў, неабходных для вырашэння пытанняў.

Да электронных зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прымацоўвацца ў любым папулярным фармаце (напрыклад jpg, tiff, pdf ) электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

Электронны зварот можа быць пакінуты без разгляду па сутнасці ў выпадку калі:

 

  • электронныя звароты выкладзены не на беларускай або рускай мове;
  • незахаванні патрабаванняў аб ўказанні назвы і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • не ўказанні прозвішчы, уласнага імя, імя па бацьку альбо ініцыялах грамадзяніна, адрасы яго месца жыхарства (месца знаходжання);
  • адсутнасці электронных копіі дакументаў, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў заяўнікаў, у выпадку падачы імі электронных зваротаў;
  • змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
  • звароты падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім
  • ажданскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, Крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, які вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, звароты з’яўляюцца зваротамі работніка да наймальніка альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
  • звароты ўтрымліваюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якую яны паступілі, не датычацца якасці вырабляемых (рэалізуемых) імі тавараў, выконваемых работ, аказваемых паслуг;
  • прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  • заяўнікам пададзены паўторны зварот, у тым ліку ўнесены ў Кнігу заўваг і прапаноў, і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  • з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.

 

Адказы (паведамлення) на электронныя звароты накіроўваюцца на адрас электроннай пошты заяўнікаў, пазначаны ў электронных зваротах, за выключэннем наступных выпадкаў, калі на электронныя звароты даюцца пісьмовыя адказы (накіроўваюцца пісьмовыя паведамленні):

 

  • калі заяўнік у сваім электронным звароце просіць накіраваць пісьмовы адказ альбо адначасова накіраваць пісьмовы адказ і адказ на адрас яго электроннай пошты;
  • калі ў электронным звароце паказаны адрас электроннай пошты, па якім па тэхнічных прычынах не ўдалося даставіць адказ (апавяшчэнне).

 

У выпадку, калі якія паступаюць электронныя звароты аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў маюць масавы характар (больш за дзесяць зваротаў), адказы на такія звароты па рашэнні арганізацыі або асобы, ўпаўнаважанага ім падпісваць ва ўстаноўленым парадку адказы на звароты могуць размяшчацца на афіцыйным сайце арганізацыі ў глабальнай камп’ютарнай сетцы Інтэрнэт без накіравання адказаў (паведамленняў) заяўнікам.

Адказ арганізацыі на электронны зварот або рашэнне аб пакіданні такога звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў вышэйстаячай арганізацыі.

Адкліканне электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы альбо накіравання заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.

 

Графік асабістага прыёму

На прадпрыемстве праводзіцца асабісты прыём грамадзян, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб (далей-асабісты прыём). Пры вусным звароце названыя асобы павінны прад’явіць дакумент, які сведчыць асобу. Прадстаўнікі заяўнікаў павінны прад’явіць таксама дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

Асабісты прыём грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб на прадпрыемстве праводзіцца кіраўніком прадпрыемства або асобай, якая выконвае яго абавязкі.

 У асабістым прыёме (запасе на асабісты прыём) не можа быць адмоўлена, за выключэннем наступных выпадкаў:

 

  • звароты па пытаннях, якія не адносяцца да кампетэнцыі гэтых арганізацый;
  • звароты ў неўстаноўленыя дні і гадзіны;
  • калі заяўніку ў ходзе асабістага прыёму ўжо быў дадзены вычарпальны адказ на пытанні, якія цікавяць яго пытанні;
  • калі з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.

 

Згодна Закона Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-3 пры правядзенні асабістага прыёму па рашэнні кіраўніка прадпрыемства могуць прымяняцца тэхнічныя сродкі (аўдыё – і відэазапіс, кіна – і фотаздымка). Аб прымяненні такіх сродкаў грамадзяне будуць апавешчаныя да пачатку асабістага прыёму.

 

Графік асабістага прыёму грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў, іх прадстаўнікоў і прадстаўнікоў юрыдычных асоб

 

Пасада

Прозвiшча,  Iмя, Iмя по бацьку Час правядзення Месца

Замяшчэнне на час адсутнасці

Дырэктар Зайцаў Дзмiтрый Якаўлевіч Кожную сераду месяца з 08.00 да 13.00 г. Полацк, вул. Цябута, 37/1-1, 2 этаж, каб. №7 Асоба, якая выконвае абавязкі дырэктара на час яго отсутсвія

 

 

КАНТАКТЫ

Кругласутачны кароткi нумар магазiнаў: 173

Кіраўнікі і спецыялісты

Дырэктар

Зайцаў Дзмiтрый Якаўлевіч   

Кабінет № 7

Тэл. + 375 (214) 77-29-51 (прыёмная, факс)

 

Галоўны бухгалтар

Сініцкая Таццяна Алегаўна

Кабінет № 2

Тэл. + 375 (214) 77-57-60

 

Старэышы майстар

Пятліцкі Сяргей Паўлавіч

Кабінет № 5

Тэл. + 375 (214) 77-12-55, +375 (44) 509-09-29 (А1)

 

Майстар

Зінкевіч Вячаслаў Сяргеевіч

Кабінет № 5

Тэл. + 375 (214) 77-12-55, +375 (44) 509-09-63 (А1)

 

Майстар по помнiках

Шпак Кацярына Сяргееўна

Кабінет № 6

Тэл. + 375 (214) 77-12-55, +375 (44) 509-09-28 (А1)

 

Тэхніка-эканамічны аддзел

Кабінет № 1

Тэл. + 375 (214) 77-91-06

 

Бухгалтэрыя

Кабінет № 3

Тэл. + 375 (214) 77-91-06

 Партал рэйтынгавай ацэнкі

Партал рэйтынгавай ацэнкі (качество-услуг.бел), створаны па замове Мінсувязі, інструмент, які прадастаўляе даступны спосаб для грамадзян выказаць сваё меркаванне аб якасці абслугоўвання насельніцтва арганізацыямі.

Спасылка на партал: http://качество-услуг.бел/RatingPortal

Ролік пра партал: https://www.youtube.com/watch?v=ctWhrwg0vHM

 

Партал рэйтынгавай ацэнкі арганізацый прадастаўляе даступны спосаб для грамадзян выказаць сваё меркаванне аб якасці абслугоўвання насельніцтва дзяржаўнымі арганізацыямі, што спрыяе павышэнню якасці аказання дзяржаўных паслуг.

Фарміруецца на аснове гэтых ацэнак рэйтынг дзяржаўных арганізацый стварае дадатковы стымул для паляпшэння якасці работы з насельніцтвам і спрыяе развіццю адкрытага дыялогу ўрада і насельніцтва. Функцыянаванне партала адпавядае мэтам і задачам, пастаўленым перад дзяржавай Кіраўніком дзяржавы (Дырэктыва Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г. № 2 “Аб мерах па далейшай дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату”).

 

СПАЖЫЎЦУ

 Рашенне ПОЛАЦКАГА РАЁННАГА ВЫКАНАЎЧАГА КАМІТЭТА ад 25 чэрвеня 2018 г. № 1013

 Плата за рэзерваванне зямельных участкаў, што выдзяляюцца звыш бязвыплатна прадастаўлянага памеру ўчастка для пахавання – 2 базавых велічынь за 1 квадратны метр.

 Цэны (тарыфы) на тавары (работы, паслугі)

КРУГЛАСУТАЧНЫ НУМАР 173

Нашы магазiны:

г. Полацк, вул. Цябута, 37/1-1 тэл. 8 (0214) 74-36-27

г. Полацк, вул. Пушкiна, 15 тэл. 8 (0214) 46-26-04

г. Полацк, вул. Шэнягiна, 50 (рытуальны зал)